Persbericht: Basedriver gaat naar België!

Basedriver gaat samenwerking aan met Belgische IT-conglomeraat Cronos

27 augustus 2018 - 3 minuten
Gekleurde balk

Utrecht/België 21 augustus 2018 – Het Nederlandse marketingtechnologiebedrijf Basedriver is een samenwerking aangegaan met Cronos, een Belgische IT-conglomeraat. Gezamenlijk gaan de bedrijven Belgische marketeers helpen het optimale uit hun klantenbestand te halen met efficiënte omnichannel-campagnes.

Cliquez ici pour la version française de cet article

Peter van der Schaar, directeur van Basedriver: “Het is onze gezamenlijke missie om ongewenste marketinguitingen de wereld uit te helpen en marketeers weer te laten doen waar ze goed in zijn en plezier in hebben: het uitwerken van creatieve campagnes. Om dat te realiseren brengen we vanuit Nederland de kennis en expertise van Basedriver in. Cronos heeft de relaties en de mensen om Basedriver onder de aandacht te brengen en te implementeren in België.”

Bouk de Ruijter, managing partner van Ditra Group (by Cronos): “Wij zien dat ook in België marketingteams de uitdaging hebben om de juiste campagnes en de juiste content bij de juiste persoon te krijgen. Basedriver gaat dat probleem oplossen. Het bedrijf heeft in relatief korte tijd furore gemaakt bij Nederlandse marketingafdelingen. Bedrijven als NS, New Skool Media, VIP Media en SNS Bank behoren tot de tevreden gebruikers van deze revolutionaire tool.”

Campagnemanagement

Basedriver biedt marketeers een platform voor het plannen en uitvoeren van campagnes en het realiseren van gepersonaliseerde 1-op-1-communicatie. Het complete marketingteam kan dankzij de software samenwerken, collega’s briefen, selectiebestanden en actiepunten uitwisselen, de planning raadplegen en content invoeren voor ieder communicatiekanaal. Basedriver is daarnaast in staat om per klant de meest optimale contentmix samen te stellen, op basis van individuele klantgegevens. Op die manier wordt een (nieuws)brief voor elke ontvanger verschillend en persoonlijk relevant. Basedriver maakt bovendien inzichtelijk aan hoeveel marketinguitingen iedere klant wordt blootgesteld en voorkomt zo een te hoge contactdruk.

Over Basedriver
Basedriver maakt het voor marketeers makkelijk om campagnes te organiseren, de juiste klant te selecteren en communicatie te personaliseren. Het is een centraal platform waarin content wordt ingevoerd, gedeeld, goedgekeurd en verspreid, en maakt een einde aan coördinatie aan de hand van eindeloze Excel-sheets en briefingdocumenten. Tot de klanten behoren onder andere New Skool Media, Sanoma Media, Goede Doelen Loterijen, en NS. Meer informatie op www.basedriver.com.

Over de Cronos Groep
De Cronos Groep werd opgericht in 1991 met als doel een platform te zijn voor talentvolle mensen die willen doorgroeien in hun carrière met de mogelijkheid om zelf ondernemer te worden.

Binnen De Cronos Groep werken we als een team samen om de meest vooruitstrevende ideeën vorm te geven. We zijn een innovatief netwerk met een oprechte focus op het ondernemerschap. Met meer dan 5.000 medewerkers die sterk staan in ICT, marketing en communicatie groeit De Cronos Groep al meer dan een kwarteeuw op een duurzame manier.

Demo aanvragen

Meer weten over Basedriver? Vul dan nu het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Contact Form Demo (#2)

Over Basedriver

Gekleurde balk

Basedriver is een digitaal marketing platform waarin content, data en campagnes bij elkaar komen. We zorgen ervoor dat B2B en B2C bedrijven hun content aan de juiste klant aanbieden door middel van persoonlijke nieuwsbrieven en e-mail marketing campagnes.

Basedriver staat voor:

• Een eenvoudige user interface met geautomatiseerde business ruling die zorgt dat marketeers zelfstandig kunnen werken met content, campagnes en data;
  • Kwalitatieve marketing data door automatisch bounce management, actieve checks op datakwaliteit en koppelingen met meer dan 2.000 apps en sites;
  • Een persoonlijke contact- en content planning die het mogelijk maakt om automatisch de juiste content aan de juiste ontvanger aan te bieden.

Met Basedriver vergroot je je marketing database, verstuur je relevantere campagnes, haal je meer rendement uit content én genereer je meer klanten.